fredag 1 oktober 2010

Kort uppdatering

Nu var det längesen... igen!
Jag har minst sagt haft fullt upp i veckan. Men nu är det fredag & jag kan börja slappna av lite. Imorgon kommer en kompis hit från Gbg & vi ska ha tjejmiddag med 5 andra goa tjejer. Ser jag fram emot!

På måndag går flyget till sol, bad & underbara Cypern. Känns lite tråkigt bara att jag vaknade förkyld idag. Men men, inte mkt att göra åt. Känns som att alla är sjuka nu. Blir säkert bättre när man kommer ner till värmen.

Köpte förresten ett par Reebok easytone i veckan. Mkt bra promenadskor. Jag som ofta får ont i ryggen/svanken när jag promenerar långt kände ingenting!
Ett annat bra köp denna veckan var nagellacket Paradoxal från Chanel. Jag älskar den lite smutsiga lila färgen. Blir att ta med på semestern!
Ha en fin helg alla!

Inga kommentarer: