söndag 5 september 2010

Handbagage

Jag sitter & letar efter en snygg väska som man kan ha som handbagage när man flyger. Inte för att jag flyger så jätteofta, ett par ggr om året kanske, men jag har alltid en ful svart ryggsäck och jag känner mig så "turistig". Men sen får den väl inte vara hur stor som helst? Ska man behöva mäta & hålla på? Önskar att det fanns en sida som sålde väskor som alla klassas som handbagage på flyget :-)

Sen får den inte kosta för mkt för man är ju inte direkt rädd om den. Slänger den på golvet & trycker in den under sätet framför.

Vad har ni när ni reser?

Cambridge går bra. Tredje dagen idag och det känns lite bättre än igår. Igår var jag helt förstörd. Orkade inte ens prata i tfn med min sambo som varit bortrest över helgen. Har gått ner från 105 till 103. Snart under 100!!! Yay!! :-)

Inga kommentarer: