tisdag 7 september 2010

Skoproblem (eller är det verkligen ett problem?)

Okej, så jag har ett litet problem. Den svarta skon som är överst här köpte jag i Göteborg för några veckor sedan. Dom är jättesköna och jag tyckte att det var precis sådana jag hade letat efter (bilen är lånad från www.eurosko.se). Sen så upptäckte de svarta skorna längst ner, från Replay (bild lånad från www. nilsonshoes.se) Så jävla snygga och så sköna!! Men 1799:- när jag redan har betalt 1099:- för de andra? Och dom är ju ganska lika.. eller?
Men sen då så såg jag dom här bruna från Vagabond (bild från samma sida som Replay-skorna). Och här känner jag då att jag kan komma undan med att köpa dom, bara för att jag skulle behöva ett par höstskor i brunt.. Men helst av allt vill jag köpa båda. Eller så är jag duktig och nöjer mig med dom jag har. Åh vilka I-landsproblem jag brottas med såhär på tisdagsmorgonen... ;-)


2 kommentarer:

Kattis sa...

Åh ja, fingrade lite på de Replaybootsen när jag var och köpte mina, men jag behövde bruna mer så det fick bli dem. :)

Ina sa...

Båda är väldigt snygga men jag har köpt 2 höstjackor nu så jag får nöja mig med de svarta som jag redan har köpt.