fredag 17 september 2010

Viktklubb.se

Är det något som fungerar?
När jag kommer hem från semestern så vill jag prova på ngt nytt. Jag är trött på att inte få äta mat, bara dricka milkshakes. Jag jobbar ju inte heltid så jag har verkligen tid att laga mat och räkna kalorier och motionera.

Jag & min sambo har också bestämt oss för att inte ha gemensam matkassa längre och inte laga mat ihop (på helgerna kommer vi nog laga tillsammans). Så vi ska typ dela upp hyllorna i kylskåpet där jag kan ha mitt och han kan ha sitt. Jag tror det kommer bli superbra då han och jag har så olika syn på mat.

Dags att ta en milkshake & cykla bort till jobbet. Hoppas alla har en fin fredag :-)

2 kommentarer:

Kattis sa...

Det funkade för mig; gick ju ner 12 kg förra året. :)

Ina sa...

Jaha det var viktklubb du var med i. Ja jag ska nog ge det en chans :-)