fredag 3 september 2010

Remember me?

Hej igen... long time no see..
Jag har suttit & läst igenom min blogg & blev plötsligt lite sugen på att börja skriva igen.
Så vad har hänt i mitt liv? Jag har som sagt flyttat tillbaka till min hemstad. Det känns kanon & vi trivs såå bra i vår lght/radhus. Bilder kommer kanske senare. Jag jobbar på sjukhuset här i stan & trivs jättebra där också.
Vikten har det väl gått sådär med. Idag har jag börjat på ren kur igen med Cambridge, vikten har legat runt 105 kg nästan hela sommaren. Jag är i alla fall glad att jag inte har gått upp allt som jag gick ner i våras. Mitt mål nu är att komma under 100 kg innan vi åker till Cypern om en månad ungefär (känns det igen? haha). Så nu sitter jag här med kurrande mage & huvudvärk. Ska bälja i mig lite mer kolsyrat vatten & hoppas att det mättar lite!


Just det, jag har klippt av mig håret också ;-)

Inga kommentarer: