fredag 17 september 2010

Men faaaan så jävla meningslöst...

.... det känns att banta när det bara går åt helvete hela tiden. I mitt förra inlägg var det så positivt, 101,5 kg snart tvåsiffrigt. Det är bara det att den helgen svullade jag som fan. Gick upp mkt. Sen har jag skött mig jättebra nu i veckan, fram tills igår när jag igen åt sex (6) knäckebrödsmackor med salami och gurka och 15 bitar lösgodis.

Idag står vågen på 101,7 kg. Och då promenerar jag ändå 1 timme varannan dag.

Känns hopplöst.. :-(

Känns som att tvåsiffrigt är en magisk gräns som inte bara går att passera. & nu är det helg igen. Helgerna är mkt svårare än i veckorna. Snälla herrn där uppe, jag vet att jag inte brukar tro på dig men ge mig kraft att stå emot att äta onyttigt!!

& jag som trodde att jag skulle väga runt 95 kg när vi åker till Cypern. Visst... 7 kg på 2 veckor. Good luck!

Inga kommentarer: