torsdag 25 mars 2010

Det här med påsken....

Det är ju så typiskt att det stundar en helg framför oss som är väldigt ihopkopplad med mat. Vi har blivit bjudna på påskmiddag hos min sambos moster. Jag vill inte gå dit för jag kommer inte kunna låta bli att äta. Eller ska jag gå dit & chansa? Är det verkligen värt det? Men samtidigt hur kul är det att bara sitta hemma? Jag vet inte hur vi ska göra. Det ska tydligen vara ganska många på den här påskmiddagen, känns lite knäppt att sitta där & inte äta. Sen är det knytkalas vilket betyder att jag måste laga mat om vi ska dit. Jag vill ABSOLUT INTE stå & laga mat för att sen inte få äta något. Fatta vad jobbigt!

Får väl se hur vi gör. Jag känner bara att jag inte vill riskera något som gör att jag faller tillbaka i gamla mönster. Jag känner inget behov av att äta just nu.


Ni kan kalla mig 106:an.... Ja idag stod vågen på 106,7 kg.... yaaaaay!!!!!! :-) :-)

(det har jag inte vägt sedan 2007 tror jag)


Inga kommentarer: