måndag 8 mars 2010

Nystart

Idag blir det en liten nystart. Jag ska göra ngt som jag gjort innan som gick väldigt bra. Gick ner ungefär 12 kilo den tiden som jag gjorde det. Men sen kunde jag inte riktigt kontrollera matintaget så jag har ju gått upp det med råge.

Jag ska börja med Cambridge-kuren. Mest för att få en kickstart då jag känner att ingenting händer!
Så jag äter en "milkshake" på morgonen och en på kvällen. Däremellan så äter jag ett mål mat som jag delar upp på två tillfällen. Och så får jag inte glömma bort att dricka MYCKET vatten!

Önska mig lycka till nu, det kan behövas då jag redan känner mig lite yr och konstig... Men sen när man kommer in i det så känns kroppen så lätt och så är det också ganska skönt att slippa att tänka på vad man ska äta för mat :)


Min vikt idag var 112,2 kg. Men jag har ju ätit godis, hotellfrukost, dålig mat m.m...... :-(

Inga kommentarer: