söndag 21 mars 2010

Söndag

Vaknade vid 8-tiden. Slappade med sambon & hans son framför tv:n en stund. Gjorde iordning äggmacka, o´boy & yoggi till sambons son (vilket var lite plågsamt då jag själv inte äter något).

Åt min milkshake vid 10-tiden. Sen har jag duschat, sminkat mig och gått en liten promenad. Känner mig dock lite förkyld och har ont i halsen så jag var inte ute så länge. När man inte äter någon mat så sjunker ju kroppstemperaturen vilket gör att jag fryser mycket (tack gode gud att man får dricka te). Så jag frös jättemycket ute på promenixen.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kolla något på tv eller läsa bok är väl de alternativen jag har.

Använde mitt proteinspray från label.m idag och gillade det verkligen. Är det någon som har använt deras schampo eller balsam? Jag är nyfiken!


Inga kommentarer: