fredag 19 mars 2010

TGIF

Eller ja... jag är ju arbetslös så jag njuter inte riktigt lika mycket av fredagar nu för tiden :-(

Längtar till början av juli då jag ska börja arbeta igen... wiiiiee!! :-)

Fredag som sagt. Idag kommer sambons son så det blir väl en lugn helg. I och med att jag inte har ätit mat sedan i tisdags så är jag lite matt och huvudvärkig. Men det känns bra och kilorna rinner bort (bokstavligen då jag kissar hela tiden).

När man går på den här kuren så ska man minst dricka 3 liter/dag då de egna vätskedepåerna man har töms. Det är riktigt jobbigt att få i sig så mkt vatten, jag dricker bubbelvatten för det mättar lite mer. Men samtidigt så känns det skönt, som om jag rensar kroppen från allt fett och socker. Känner mig ren inombords liksom... haha..

Nu ska jag gå till frisören & köpa ett proteinspray.. bye!



Inga kommentarer: