söndag 14 mars 2010

Tuff tuff tåg

Nu ska jag strax åka tuff tuff tåg i typ 4,5 timma för att komma hem till småland. Vi ska som sagt kolla på lite lägenheter och bara ha det gott :)

Kommer hem på tisdag igen. Har ju med min lilla dator så blir kanske någon blogg därifrån.


Apprå på inlägget jag skrev om mascaran nedan. Idag använde jag Rimmels sexy curves mascara (har typ glömt bort att jag har den) och den slår allt med hästlängder. Den är helt otrolig. Man kan bygga upp sina fransar så det ser ut som lösögonfransar. Hinner inte ta kort nu men det kommer senare. Vet att det kan vara svårt att få tag på Rimmel. I min stad har dom i alla fall tagit bort allt Rimmel-smink (på Kicks som var den enda affären som hade det). Jag beställde min från www.asos.com
Där finns också Illamasqua, Benefit, Pixi, Jemma Kidd, POP, Urban Decay ja massor med märken som inte finns i Sverige men som är jättebra!!

Inga kommentarer: