onsdag 24 mars 2010

Film

Den var riktigt dålig. Usch. Knappt att jag orkade se hela. Usch igen.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hejsan! vad roligt att du skrev till mig! Det känns mycket bättre om man kan dela med sig av tankar och funderingar =) Jätte kul att du också bloggar så kan jag läsa hur det går för dig med! Jag har nu hållt på i 20 dagar, och i måndags när jag jobbade natt ställde jag mig på vågen som då stod på 97.0! det blir 7.1 kilo på 18 dagar! Känns jätte bra! skulle nog kunnat gå ner mer men andra veckan små åt jag lite. Nog därför det går segare. jag har satt 70 kilo som målvikt, och nu har jag 27 kilo kvar att gå ner, vilken målvikt har du? :)

kram Camilla!

Ina sa...

Ja visst är det skönt att ha lite bloggar att läsa så man får lite peppning & inspiration!

Vad duktig du är som har gått ner så mycket trots lite fuskande! :)

Jag skulle vilja väga runt 75 kg. Tror inte att jag kommer komma ner så mycket med cambridge ren kur (tror inte jag kommer kunna låta bli att äta så länge). Jag har satt som mål att gå på ren kur i en månad till. Sen väntar en semesterresa till Cypern. Sen får jag se om jag går ren kur eller blandad kur efter det!