onsdag 31 mars 2010

Loving life

Idag känns det lite bättre. Det blir nog bra med vårt boende. Det är ju lite av ett drömboende med uteplats & trädgård ( fy faaaan vad jag ska grilla mycket i sommar hihi). Sen att hyran är lite dyrare får vi ta. Man lever ju bara en gång.

Har precis varit ute och promenerat 1 timma i ösregn. Jag känner inte alls igen mig själv sedan jag började med Cambridgekuren. Mina ben vill promenera. Dom vill röra på sig. En känsla som jag absolut inte är van vid. Men jag älskar det!! Och nu känner jag mig så här härligt mör i benen. Ska göra mig en kopp kaffe & bara njuta. Njuta av livet och att jag faktiskt har det ganska bra. Eller mycket bra i vissa aspekter. Visst, jag har förlorat många närstående, jag har inte alltid haft det så lätt. Men jag har det bra ekonomiskt, jag har en fantastisk sambo & en underbar bror. Jag har vänner som alltid ställer upp även om jag i perioder är väldigt dålig på att höra av mig.

Och nu har jag också ett fantastiskt radhus som jag alltid drömt om. Och jag fick en helt okej lön nu när jag ska jobba i sommar (2000 kr mer än vad jag hade innan). Livet är gott just nu!

Inga kommentarer: