måndag 29 mars 2010

Nya tag

Ok nu glömmer jag fusket och ser framåt istället. Har redan börjat gå ner i vikt igen. Igår & idag har det blivit långa promenader. Det riktigt värker i benen nu. Gick ganska snabbt också. Skönt!!

Jag har så mycket tankar & funderingar inom mig, det är kaos i huvudet. Därför var det skönt att promenera och rensa huvudet lite.

Har ett annat problem... lite mer privat. Sedan jag slutade med p-piller förra hösten så har jag haft väldigt regelbunden mens. Enligt mina beräkningar så skulle jag ha sluppit mensen när vi är på Cypern. Men nu är mensen en vecka sen. Kanske för att jag går på ren kur med Cambridge, kanske har min PCO kommit tillbaka. Jag är i alla fall inte gravid (thank god!!!) Vet inte riktigt hur jag ska göra nu bara för att vara mensfri på semestern. Får väl se först och främst när mensen kommer. Kanske kan jag äta en karta med p-piller bara för en månad? Lite svårt att få tabletter för att skjuta upp mensen när man inte vet när den kommer..


suck... ibland vill jag bara vara kille istället...


fast då skulle jag ju inte kunna köpa massa fint smink ;)

Inga kommentarer: