tisdag 23 mars 2010

God morgon!

Igår bokade vi en resa hit. Vi var där i början av juni förra året och älskade det. Hotellet är Fantastiskt! Förra året hade vi ett rum som vette mot själva byn. Man kunde köpt till ett rum med havsutsikt men det kostade typ 4000:- extra. Men jag vet att vi satt hela veckan och var lite avundsjuka på dem som hade havsutsikt så i år slog vi till och beställde havsutsiktsrum redan från början. Det blev svindyrt men förhoppningsvis värt det. Vi tog också halvpension då maten på hotellet var underbar och vi egentligen bara hittade en restaurang i byn som vi gillade. Så det blir middag på hotellet och sen ut på byn för drinkar :-)

Vi åker i början av maj. Lääääängtar! (jag ser också fram emot att åka dit lite mindre fet än vad jag brukar vara, förhoppningsvis kan jag ligga runt 95 kg då hoppas jag)!!

Annars är det en regnig dag här. Jag njuter dock av att det regnar istället för snöar. Vill inte se mer snö nu! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Snart kan jag börja köpa flyttkartonger & börja flyttpacka. Förhoppningsvis så blir det lägenhetsköp denna veckan :-)


2 kommentarer:

Kattis sa...

åååh.. avis! ser härligt ut!

Ina sa...

Ja jag längtar!!!! :)