onsdag 24 mars 2010

OPI

Nu har jag precis skickat iväg en beställning på www.transdesign.com

Totalt har jag beställt 9 st OPI nagellack. 5 st till mig och 4 st till min svärmor.

För 5 nagellack (och frakt) får jag betala 238:-

Ett OPI nagellack på mitt Kicks här kostar 150:-

Och alla färger man kan välja på. Herregud. Min beställning blev i alla fall:

"Jade is the new black"
"Suzi says Feng shui"
"Give me a coral sometime"
"Comet loves cupid"
"Pink Flamenco"

De två första nagellacken är från deras Hong Kong-kollektion. Så fina!
Det tredje är en jättesnygg corallfärg som jag tror blir super till sommaren. Comet loves cupid är från deras holiday-kollektion som kom ut innan jul, en riktigt snygg röd och pink flamingo är en fantastisk rosa, från deras Espania-kollektion.

När började jag bli så intresserad av nagellack?

2 kommentarer:

Anna sa...

Oj, ja det priset är ju rätt oslagbart! Ska bli spännande att höra om du åker på tullavgift och hur mycket isf. Jag funderar också på att beställa därifrån men inte om jag åker på dyr tullavgift, då känns det inte värt det. Har beställt från USA innan och ena gången klarade jag mig från avgifter men inte andra gången. Verkar vara rätt slumpartat det där.

Ina sa...

Tullavgiften ligger på 20% av beloppet du har handlat för. Så i värsta fall blir det 50:- för mig, inte så farligt alltså.
Tycker absolut att du ska beställa. Gå ihop med någon om du inte vill köpa så många nagellack själv. En liten låda med 9 nagellack kostar 18 dollar i frakt. Billigt tycker jag!