måndag 24 maj 2010

Förlåt!

Förlåt bloggen men du blir lite åsidosatt såhär inför en flytt. På söndagkväll skall allt vara nerpackat & min sambo åker till sthlm imorgon och sen har vi lite andra saker inplanerade i veckan. Därför packar vi på som 17 nu & jag finner ingen tid eller ork till bloggande.

Helt otroligt vad skit man samlar på sig på bara 1,5 år (alltså då jag flyttade från Göteborg). Det är nog ganska bra att flytta ibland så man verkligen rensar ut. Skön känsla att slänga! :-)

Vi ska förresten ägna ett par timmar ikväll åt att se de två allra sista Lost-avsnitten någonsin. *snyft*
Är så spänd på hur det kommer att sluta. Ibland har jag tyckt att den serien varit riktigt tråkig men jag har ändå följt den och nu sista säsongen har varit så bra & känslofylld.
Kommer bli riktigt trist att inte få vila sina ögon på "sawyer" längre ;-)

Inga kommentarer: