onsdag 5 maj 2010

Lite bättre

Idag är ansiktet liiiite bättre. Med betoning på lite. Hettan har liksom försvunnit. Inte lika röd längre. Men torrheten jag har på kinderna, runt munnen & hakan är helt otrolig. Har aldrig varit med om något liknande. När jag vaknar på natten så kan jag verkligen inte röra munnen, så torrt är det.

Den här krämen fick jag av hudterapeuten igår. Den har ju hjälpt lite i alla fall i och med att rodnaden & hettan i kinderna har försvunnit. Billig kräm, eller hur? :-)

Det var i alla fall bra att jag gick dit igår, annars hade jag antagligen inte blivit bättre lika snabbt.

Har också sovit lite bättre inatt vilket har resulterat i att jag har orkat gå till Nordea & växlat till euro, varit på apoteket (och såklart glömt hälften av sakerna jag skulle köpa, jag MÅSTE ha lapp med mig!!) & köpt en ny solskyddskräm till ansiktet spf 40, känner att jag nog behöver så högt skydd...

2 kommentarer:

Kattis sa...

Oj, ja, den var inte helt billig den krämen. Skönt att den hjälper iaf. :)

Vad sa hon om sol? Får du sola?

Ina sa...

Hon sa att jag skulle vara försiktig i solen. Jag kommer nog ligga i skuggan mycket med ansiktet, men man kan ju inte skydda sig helt hela tiden, typ när man badar och så....