söndag 9 maj 2010

Söndag

Jag har än så länge haft en jättemysig söndag. Vaknade vid 9-tiden. Åt en milkshake, drack lite bubbelvatten. Gick ut på min vanliga promenad. När jag kom hem hade sambon vaknat & jag kände redan i trappuppgången att det luktade nybryggt kaffe. Gott, för sista halvan av promenaden längtade jag bara hem för att få dricka kaffe :-)

Nu håller sambon på att packa, jag hjälper honom lite som smakråd för min packning är klar. Har inte alls så mycket grejer med mig som jag brukar. Den gick ovanligt lätt att stänga (brukar annars få pressa ihop den hehe) och den bör inte väga så mycket.

Ska strax måla tånaglarna sen blir det dusch och peeling för kroppen med Body Shops kokosskrubb. Alltid bra att göra innan man ska sola.


2 kommentarer:

Kattis sa...

Jag är sååå avis. Vill också åka till värmen...!

Ina sa...

Jag ska försöka att ta med solen & värmen hem till Sverige sen :-)