måndag 3 maj 2010

Inte mycket bättre...

Usch vad jag mår dåligt. Det kliar, svider, hettar, bultar i ansiktet. Men nu är det bara halva kinderna som är röda så det ska jag väl vara glad över. Ja, man kan faktiskt se som en rand som avgränsar det röda från min vanliga hudfärg. Hakan & läpparna är det värsta. Det kliar något jävulskt. Och ögonlocken. Satan vad dom kliar.

Jag vet att jag borde gå till den här tjejen som gjorde ansiktsbehandlingen, men jag orkar inte. Jag är så trött. Det här tar musten ur mig. Och vad ska hon göra åt det? Jag vägrar låta henne röra mitt ansikte igen!

Nä jag får helt enkelt stå ut. Jag funderar lite på hur det blir på Cypern. Hur kommer mitt ansikte klara solen? Vet inte om jag vill veta.... :-(

2 kommentarer:

Kattis sa...

Ja, det känns verkligen som att du borde reklammera det där besöket. Kan inte vara meningen att det ska göra så ont så länge efteråt?! :/ Men jag förstår att du inte orkar, att du bara vill att det ska bli bra igen. Tänker att det kanske vore bra att lägga någon slags kylande mask på? Kanske du kan ringa dit iaf?

Ina sa...

Ska gå dit nu & se vad dom säger..