torsdag 6 maj 2010

Men för helv....

Man blir ganska lätt irriterad ibland när man inte äter något.

Hämtade några adresslappar inne på Resia. Hon frågade vilka vi åker med och jag sa Ving. När jag kommer hem & ska börja skriva så går det inte. Ena sidan är helt glansig och bläcket fastnar inte.
Jävlar vad förbannad jag blir. Ska jag behöva gå in dit igen (ja okej vi bor mittemot så det är inte så långt) och säga att dom inte går att skriva på att jag vill ha Resias egna lappar som jag vet av erfarenhet är bra. För när jag tänker efter så hade jag precis samma problem förra året när vi åkte med Ving.
Sånt här ska bara funka. Man ska kunna skriva på adresslappar. Åhhhh jag är så arrrg!!! Kan vara lite PMS-besvär samt att jag har tänkt på mat typ hela dagen.

Gör lappar som man kan skriva på för helvete VINGRESOR!!!!



Calm down... calm down... ;)

Inga kommentarer: