tisdag 25 maj 2010

Promenix!

Jag trotsade vädret. Slängde på mig min regnjacka. Tyvärr så tog jag den svarta, vilken kommer från Lindex & inte andas någonting. Jag var ju "lite" svettig nu när jag kom in. Jag har en grön från Haglöfs som egentligen är mammas, sen blev det pappas & nu är den min...
Den har väl lite bättre kvalite, andas, så man inte blir så svettig....

Men anyway, jäklar vad skönt det var att gå. Och det slutade faktiskt att regna under vägen! Idag ska jag försöka börja på ren kur igen. Har inte lyckats med det sedan vi kom hem från semestern. Men idag ger jag det ett nytt försök. Vilket troligtvis resulterar i trötthet, yrsel & huvudvärk framåt kvällen...

Men som sedan, om ett par dagar, resulterar i viktnedgång, lycka, energi & glädje!

2 kommentarer:

Katie oinloggad sa...

Heja lycka, energi & glädje!

:)

Ina sa...

Jaaaa!! :-)