fredag 21 maj 2010

Tråk

Har inte så mycket att förtälja. Har tappat lusten för att blogga lite.

Har precis avnjutit en mjukglass med jordgubbsströssel med min älskling under hans lunchrast. Nu är det svarta moln så åskan & regnet är nog på väg. Vilket passar mig utmärk i och med att jag bara har tänkt att vara inne & kolla på tv & flyttpacka lite.

Men fy fan vad tråkigt det är att flyttpacka. Varenda del av min kropp skriker att den inte vill, men det måste ju göras.

Längtar till måndag då vi ska se de två sista avsnitten av Lost... någonsin. Är så spänd på hur det slutar. Det har även varit säsongsavslutning på Gossip girl (jag hade sådana förväntningar efter att manusförfattaren på twitter skrev att sista avsnittet var epic! Jag håller inte med alls) och Supernatural (kul kuriosa är att han som spelar Sam har gift sig med hon som spelade Ruby första gången, den brunhåriga. Och nu den 15:e maj så gifte sig Jensen Ackles, Dean, med sin flickvän sedan tre år) Och jag som trodde att det skulle bli du och jag Jensen... *snyft*

:-)

Inga kommentarer: