lördag 22 maj 2010

Värme

Vilken fantastisk sommarvärme det är ute. Har precis varit ute & gått en timma. Fick med mig min bakfulla sambo men han svängde av lite tidigare för att gå & handla nödvändigheter som vatten & nachos (?). Nu ligger han & snarkar i sängen haha.

Själv vet jag inte vad jag ska göra. Borde packa men jag oooorkar inte. Det är så tradigt. Känner inte riktigt för att sitta & sola heller. Har ju gjort det en hel vecka på Cypern (där man också kunde svalka sig i ett turkost hav - finns ju inte riktigt den möjligheten här).

Nä det blir väl att jag sitter kvar här vid datorn & hänger...

Förresten så öppnar det ett nytt kafé precis jämte där vi bor idag. Det ser jättemysigt ut men att gå på kafé när man bantar känns sådär... Får sätta på en balja kaffe här hemma istället.

Inga kommentarer: