söndag 9 maj 2010

Söndag kväll...

Jaha, då var snart den här dagen slut också. Jag har packat klart och vägt min väska. Med handbagage så vägde det typ 19 kg. Man får ha 20. Fattar inte hur det ändå kan bli så tungt, jag som har packat så lite. Det är liksom massor med plats kvar i väskan. Men jag ska väl inte köpa något särskilt med mig hem så förhoppningsvis slipper vi betala extra på hemvägen :)

Jag flyger ju typ 2 ggr om året men ändå är jag så satans flygrädd. Jag vet redan nu att jag knappt kommer sova något i natt. Klockan kommer ringa kl 3 & jag kommer vara helt död. Och att sova på planet brukar inte vara något alternativ för mig ;-)

Nu ska jag göra iordning frukosten för imorgon sen blir det ett avsnitt av Medium & sen lägga sig i sängen & försöka att slappna av....

Jag kommer ha den lilla datorn med mig, vet dock inte hur det är med uppkoppling. Annars hörs vi om en vecka!

2 kommentarer:

Kattis sa...

Hoppas ni får en varm & skön semester!

Ina sa...

Tack, vi har det jättegott :)