lördag 8 maj 2010

Min lördag so far...

Började känna mig lite piggare men valde ändå att stanna hemma från resan till Gbg. Promenerade bort till Willys för att köpa frukostmat till oss som vi ska ha innan flyget går. I och med att vi måste köra härifrån typ kl 4 på natten då flyget går kl 7 så tar vi med oss frukost. Tror inte att någon av oss vill äta mitt i natten. Jag köpte Gott & gräddat (godaste brödet ever!), ost, bregott, vitlökssalami, gurka, varsin smoothie & varsin risifrutti. Kommer knappt ihåg när jag åt frukost senast så det ser jag fram emot :-)
Efter Willys åt jag lite lunch. Eller mycket rättaresagt. Jag har svårt att begränsa matintaget. Gamla vanor sitter i. Efter maten hade jag två val. Antingen lägga mig i soffan & känna hur maten tryckte i magen ELLER ta min entimmespromenad (trots blåst & regn som hänger i luften). Jag valde faktiskt promenaden. Tog fram min tjockare jacka som jag hade hängt in i garderoben. Jag frös som fan när jag gick igår med tunna jackan. Idag var det perfekt. Frös ingenting. Men shit vad jobbigt det var att gå med full mage. Men nu känns det bra. Rosig om kinderna är jag & sugen på kaffe. Så det får det bli nu. Ska också se ett Greys anatomy som jag missade häromveckan.

Nu är jag ju värd lite slapp i soffan liksom :-)

Inga kommentarer: