fredag 28 maj 2010

Sista helgen

Nu börjar den sista helgen i den här lght. Åh vad jag har längtat! På måndag åker jag härifrån & jag hoppas att jag aldrig behöver komma tillbaka!

Idag var vädergudarna med mig. Jag satt här förut och ojade mig. Svarta moln hängde över staden & jag som har haft lite ont i halsen ett par dagar vill inte gå i regn. Men jag kände att jag behövde röra på benen så jag gick ut ändå. Hann gå en timme sen precis när jag kom innanför dörren så kom regnet.

Så nu sitter jag här & slappar med en kopp kaffe. Ska strax fixa lite lunch (nej det gick inte med ren kur nu, jag väntar tills vi kommit iordning i nya lght) till mig & sambon som har jobbat natt/morgon & just nu ligger & sover.

Vi har packat klart det mesta i lght nu. Det som är kvar måste så att säga vara kvar så det får vi ta på sön kväll/mån morgon.
I eftermiddag kommer sambons son hit. Var jätte längesedan jag träffade honom i och med att vi skulle haft honom när vi var på Cypern (då var han hos sin farmor istället). Så jag som inte brukar se fram emot att han kommer, gör det faktiskt idag. Imorgon ska min sambo + son åka ut i Gbg:s skärgård till en kompis. Jag stannar i Gbg & shoppar lite istället :-) Får passa på i och med att jag kanske inte kommer till Gbg på ett tag nu. Åh Accessorize ska få sig ett besök. Jag är på jakt efter en sommarväska. Såg en på H&M igår men den var inte perfekt, så jag hoppas jag finner den perfekta imorgon.
Förresten fick jag ett erbjudande hem från Ellos idag. 40% på en valfri vara & 30% på resten av beställningen. Mkt bra tycker jag, ska ta mig en titt nu =)

H&M-väskan. Den är i och för sig ganska snygg men tyckte den var ganska dyr också för att vara H&M. 179:- går den på. Tror jag kan hitta en mkt snyggare för samma pris!

5 kommentarer:

Kattis sa...

Är du taggad inför flytten nu då? :)

Ina sa...

Supertaggad... men trött efter att ha packat ner 63 flyttlådor och typ en miljon plastsäckar med kläder...

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

Look into the conditions directly on your phone. When you are uncertain what the day may well provide, or perhaps the week, then you should check out the weather conditions application to discover what the weather conditions forecast is. Using this method, you will be generally outfitted right for the forthcoming weather conditions every day each week. [url=http://www.ss12w12ws.info]Moun66tai[/url]