torsdag 6 maj 2010

Mirakelkräm

Den här krämen har verkligen utfört mirakel. På bara ett par dagar så har min hy blivit så mycket bättre. Tyvärr har jag fått ett konstigt sår mellan överläppen och näsan och jag är fortfarande jättetorr i ansiktet men det går ändå inte att jämföra med hur jag såg ut för ett par dagar sedan.

Jag gick tillbaka till stället där jag gjorde ansiktsbehandlingen idag och köpte en förpackning till. Kände att det känns bra att ha med till Cypern i fall min hy skulle reagera starkt mot solen. Tyvärr var krämen slut så jag fick köpa en som redan var öppnad lite. 195:- fick jag betala istället för 500:- som jag tror den kostade där. En helt okej rabatt.

Gick en liten promenad innan utan keps och jag tyckte solen brände väldigt hårt mot huden. Usch, jag hoppas verkligen det går bra på Cypern. Men jag ska ta det försiktigt.

Nu ska jag skriva adresslappar till resväskorna. Jag älskar att göra sånt. När man liksom får sitta och längta efter att åka. Packa älskar jag också att göra. Jag drar gärna ut på det länge. Därför ska jag börja packa redan ikväll :)
Tiden innan resan när man längtar är nästan lika bra som själva resan :)


Inga kommentarer: