fredag 30 april 2010

Ansiktsbehandling

Nackdelar: jag blir snurrig som fan när jag sätter mig upp, hon sa att de flesta blir det men jag verkar inte klara av att ligga ner så länge.
Portömning - gjorde så ONT, nålar användes... uuuusch
Plockning av ögonbryn - aj
Färgning av ögonfransar - tittade lite - aj
Hyn är så jädrans torr - jag har nog smörjt mig 15 ggr sen jag kom hem i eftermiddags.
Besviken över att jag inte fick någon massage. Hon sa att den utgick. Jag orkade inte fråga varför.
Priset - 580:- (dyrt? jag vet inte, jag har som sagt inte gjort en ansiktsbeh sedan 2003 - hon höll på i en timme)

Fördelar: jag har aldrig haft så snyggt plockade ögonbryn (och jag var så nervös, brukar aldrig låta någon annan plocka dom för det har blivit sjukt fel flera gånger förut)
Jag har färgade ögonfransar (dock i lite blå-svart, hon frågade om jag ville ha den starkaste färgen, och det ville jag ju, och då blev det blå-svart. nästa gång blir det bara svart)
Känns som jag har fått en helt ny hy - den är mjuk som en babyrumpa


Inga kommentarer: