torsdag 29 april 2010

Pass

Fick en konstig magkänsla att jag nog skulle kolla mitt pass.

Det går ut nu i juli. Men så har jag också en känsla av att passet ska vara giltigt i 6 månader efter hemresedatum. Men jag har ingen aning om vilka länder det gäller. Och jag har sökt på nätet men hittar uppgifter att det gäller eu men också att det inte gäller eu. Får nog promenera bort till polisstationen imorgon förmiddag (de borde väl ha öppet fast det är valborg, i alla fall på morgonen?) och se vad dom säger där. Om jag nu måste ha ett nytt pass så antar jag att det tar mer än 5 dagar att få det? Då måste jag åka till Gbg för att få ett provisoriskt pass. Åh fan vad jobbigt.

Jag blir så stressad av sådant här. Kunde jag inte kollat passet för några veckor sedan istället....

Inga kommentarer: