måndag 5 april 2010

FUSK igen..

Ingen bra dag idag. Ingen bra dag alls. *suck*

En grillad korv, lite lösgodis & lite thai-mat. Jag tänker tydligen "har jag redan förstört dagen matmässigt så kan jag äta hur mkt som helst"

Får nog hoppa över vågen några dagar nu. Och jag som varit så duktig.. Faaan vad besviken man blir på sig själv!!!

Annars har jag haft en väldigt mysig dag med sambon. Shopping, långpromenad, film & mys i soffan.


När jag ändå fuskade så unnade jag mig lite mjölk i kaffet. Åh fy satan vad jag har saknat det! Man kan ju inte dricka kaffe utan mjölk! Visst korv är gott, godis är gott, thai-mat är gott.. .men kaffe med mjölk... MMMMMmmmmm ;-)

2 kommentarer:

Anna sa...

Idag dök mina lack upp och jag behövde inte betala några avgifter alls. Supernöjd är jag. Glad att jag läste om den hos Beleza och fick upp ögonen för sidan. Eller glad och glad, man kan ju bli ruinerad haha!

Ina sa...

Ja jag fick mina idag också :)
Är också jättenöjd & kommer säkert beställa därifrån fler ggr!