söndag 18 april 2010

Brrrr!

Fy vad det blåser ute. Jag höll på att frysa ihjäl när jag var ute & promenerade. Men 50 min blev det i alla fall. Känns ju lite fel att ha mössa nu men det hade fasen varit skönt idag :)

Nu blir det "lunch", en kopp kaffe & lite surfande. Just det, när sambon + barn går iväg till cirkusen så ska jag visst dammsuga också. Trååååk!

Idag är det 22 dagar till vi åker till Cypern. Jag längtar så efter att simma i det turkosa havet & ha det gott med min älskling. Han har jobbat så mycket nu så han behöver verkligen semester! Jag har kanske inte direkt det behovet (arbetslös i över ett år) hrmmm... Men jag ser fram emot det ändå. Här är förresten vårt hotell om ni vill se

2 kommentarer:

Kattis sa...

Jag har fortfarande mössa 90% av gångerna jag går ut.. men så hatar jag att frysa också. :)

Ina sa...

Låter förnuftigt. Jag ska lägga en i fickan innan jag går ut & går nästa gång :)