onsdag 21 april 2010

Frusen!

När man går på ren kur med Cambridge så fryser man ganska mkt. Eller jag gör det i alla fall. Idag har jag frusit galet mkt. Blev så sugen på att äta ngt bara för att få lite energi i kroppen och bli varm. Men så kom jag på att vi ju faktiskt har ett badkar som typ aldrig används. Så jag tappade upp ett varmt bad & tog fram en tvål - badolje grejsimojs från Lush som luktade ljuvligt och som gjorde min hy len som en babyrumpa. Sedan dess har jag inte frusit över huvudtaget. Gött!

Har spenderat 2 timmar av kvällen i tfn med en av mina bästa kompisar. Hon gav mig så mkt energi & jag har haft ett leende på läpparna ända sedan vi la på :-)

Nu blir det ett avsnitt av Lost & sen sängen! Godnatt!

7 kommentarer:

Camilla sa...

som sagt jag känner igen mig i att frysa! Jag brukar alltid ta en filt om mig eller när det är lite senare på kvällen lägga mig i sängen med datorn och ha täcket om mig. supermysigt :)

vilken dag är du inne på med ren kur? :)

Ina sa...

Jag är inne på dag 35 nu tror jag. Men jag har fuskat, ganska många ggr. Så jag har absolut inte gått ren kur hela tiden.

Camilla sa...

okej. jag fuskade också jättemycket förra gången på ren kur. det är bara att sporra sig själv så gott det går :)

Jenny sa...

Vad härligt det lät med badet! Jag önskar att vi också hade badkar... :P Vad underbart det är med sånna kompisar som sprider så god energi, heja dem! :D Fler såndana borde finnas :)

Ina sa...

Camilla: jag klarade de två första veckorna utan att äta ngt men sen var jag tvungen. Och man går ju fortfarande ner mkt i vikt, bara att man kommer ur ketosen så det blir lite jobbigare med hungerkänslor :(

Jenny: ja badkar är underbart. vi ska flytta till ett hus där det inte finns, men till vintern när det blir kallt får jag nog köpa ett :)

Camilla sa...

Jo precis. det är ju det värsta!.. du är jätteduktig och du kommer klara detta! VI kommer klara detta! :)

Ina sa...

Ja klart vi kommer!! :-)