fredag 23 april 2010

Fredag

Precis hemkommen från min, numera, dagliga promenad. Idag var det kallt. Jag hade mössa & vantar vilket var väldigt skönt. En del går med korta byxor & ballerinaskor... hallå?

Idag vägde jag 101,0 kg. Vadå störigt. Kunde det inte varit 100,9 istället?

Men den som väntar på något gott blir aldrig fet.... eller hur är det man säger? =)

Fredag idag... har inga speciella planer. Ska hämta paket, försöka få med mig sambon till Trollhättan för att kolla på resväskor. Tror att Coop på Överby kan ha något som jag vill ha (våra relativt nya fina Carlton-resväskor blev förstörda i vår vattenläcka i källaren).

Annars blir det väl lite filmtittande ikväll. Åh jag skulle så gärna vilja ha lite lösgodis. Bara några bitar... 5 stycken.. det gör väl ingen skillnad... eller? Mmmmm.... Dumlekola... Mmm

;-)

Inga kommentarer: