torsdag 1 april 2010

Skärtorsdag

När säger man egentligen Glad påsk? Är det på påskafton? Jag vet inte, så jag säger det nu!

Idag kommer min sambos son hit. Han ska fira påsken hos oss. Men det blir ingen påskmat för mig. Och absolut inget godis. Jag går ner jättemycket i vikt nu, beror nog på att jag promenerar en timme om dagen också. Känns så skönt.

Idag måste jag dock stanna inne för jag väntar på ett paket. Har beställt lite smink från NARS. Bl a en foundation, ett rouge och ett läppglans. Kanske någon ögonskugga också ;-)
Men när paketet är levererat så blir det promenad!

4 kommentarer:

Anna sa...

Har dina lack dykt upp ännu från TransDesign? Jag kunde inte hålla mig jag heller så jag har också beställt. Det blev två från OPI, två från China Glaze och ett från Essie. Totalt blev det 273 spänn med frakt. Ca 55 spänn per flaska, hur bra som helst ju! Nu bara vill jag att de ska komma.

Kattis sa...

Haha, har du beställt en foundation TILL? Lite tokig du! ;o)

Glad påsk! :)

Ina sa...

Anna: Nä jag har inte fått mina nagellack än. Lovar att återkomma när de kommit!

Katie: ja lite tokig är jag nog. Men till mitt försvar så äger jag bara ett par jeans ;-) hehe

Kattis sa...

haha, touché! ;D