torsdag 29 april 2010

Jöbbigt..

Ska tvinga mig ut på min entimmespromenad. Tror att det är det enda som kan få mig att piggna till idag. Men fy vad motigt det känns. Solen försöker tränga igenom molnen... Hade varit skönt med lite sol i ansiktet..

Har ju alltid lyssnat på P3 Dokumentär. Men nu har jag även upptäckt att jag kan lyssna på det under mina promenader. Ljudböcker går bort för jag börjar alltid fundera på annat, har lite svårt att koncentrera mig på det. Men dokumentärer är perfekt. Gör ju inget om man missar några minuter här & där :)

Ok nu går jag. Hej!

2 kommentarer:

Kattis sa...

*avis*

vill också sticka ut och gå en timme... men jag får nöja mig med en sväng runt området tror jag. ut måste jag hur som helst. måste ha LUFT...! :)

Ina sa...

Jag tänkte faktiskt på dig när jag tyckte det kändes motigt att gå ut, och då gick det lite lättare! Men du vet, tiden går så fort, snart kan du powerwalka i solen!! :-)