torsdag 8 april 2010

:-(

Går inte så bra med maten just nu. Mkt fusk :(
Imorgon ska vi åka ner till min hemstad & skriva på lgh-kontraktet. Vi ska bo på hotell och med det så kommer det middag ute & frukostbuffé. I och med att jag har vetat att jag ska äta nu i helgen så har jag inte riktigt kunnat motivera mig till att hålla mig till Cambridge nu senaste dagarna. Dumt, jag vet. Men på lördag när jag kommer hem är det skärpning som gäller! En timmes promenad/dag och bara Cambridge. Jag SKA väga tvåsiffrigt när vi åker till Cypern. Jag SKA!!!

Så himla lägligt också att vår bil har pajat nu. Vi får ta en hyrbil imorgon. Ska lämna in vår bil nästa vecka. Ska tydligen kosta runt 7000:- Härligt. *inte tänka hur mkt kläder/smink/skor/väskor man hade kunnat köpa för det*

Nu ska jag packa lite. Hej!

Inga kommentarer: