söndag 4 april 2010

Påskdagen

Har precis tagit dagens promenad som nästan blev en timme. Lite konstigt väder. Det är sol och varmt ibland men så om man byter väderstreck så börjar det blåsa och i skuggan var det riktigt kyligt. Men jag använder fortfarande min vinterjacka så jag frös inte i alla fall.
Idag måste jag sy fast mina knappar på min vårjacka (köpte en jättesnygg jacka/kappa i höstas som jag använt ytterst lite då den varit lite för liten men nu passar den perfekt) så jag kan börja använda den. Hatar knappar som hänger löst efter bara ett par veckor. Dålig kvalitet!

Nu ska jag dammsuga & sen tror jag det blir lite filmtittande. Ska se "the ugly truth" men någon skådis från Greys anatomy. Har inte så stora förväntningar på den men kan vara skönt att slappa lite i soffan bara!

Inga kommentarer: