fredag 16 april 2010

Shoppingberoende?

Ibland kan man ju fråga sig om jag är det. Men nu har jag ju gått ner så mycket i vikt så jag verkligen BEHÖVER nya sommarkläder (?)

Det har blivit beställningar från www.evans.co.uk, www.newlook.com, www.ellos.se och www.topshop.com

Har fortfarande lite kvar att beställa från www.asos.com :-)

Har även beställt det här schampot (14 pund är ungefär 150 kr, här i Sverige kostar det minst 260 kr. Jag köper det mesta på nätet nu för tiden hehe) som jag är väldigt nyfiken på (och även balsamet, någon stajlinggrej samt saltspray). Ska försöka ta lite fina kort när kläderna/skorna/smyckerna börjar trilla in.

Imorgon hoppas jag att min vikt kommer vara nere på 102 kg. Jag har slarvat lite (vilket var bra för då kom min mens, började bli orolig att ngt var fel) men nu är jag på G igen. Jag vet att 102 är sjukt mkt att väga men för mig som varit uppe på 114 så känns det bra. Och jag känner mig lätt. Promenerar MINST en timme/dag och jag älskar det!

Jag har beställt massor med kläder från Ellos. Har köpt någon klänning och nåt linne där för ett par år sedan men blev grymt besviken på passform och kvalitet. Nu hittade jag jättemycket fint och väntar med spänning på att prova! Hoppas att det kommer passa bra!



Inga kommentarer: