söndag 18 april 2010

God morgon!

Tog lite sovmorgon idag. Har varit så trött de senaste dagarna. Den där energin som jag hade i början av Cambridgekuren har försvunnit lite. Min sambo tror att det beror på att jag har haft mens och kanske har lite järnbrist. Men Cambridgepåsarna ska ju innehålla allt man behöver!?

Vägde 103,3 idag. Upp 0,7 kg. Så onödigt. Det blev lite godis igår också. Och jag mår så dåligt av att äta socker. Får hjärtklappning, svettningar och huvudvärk. Men tyvärr vill huvudet ha sådant som inte kroppen gillar. Men nu får det fan vara nog. Inget mer godis innan Cypern.

Och nu tycker jag fasen att flygplanen får börja flyga igen, annars får jag ju inte mina små paket fyllda med snygga saker från England :) Ellos-paketet ska i alla fall komma imorgon!

Min sambo & hans 3-åriga son sover (!!) fortfarande. Jag ska göra mig en milkshake, vänta på att kissa ut den (ja för man blir galet kissig när man dricker 4 dl milkshake och ett stort glas vatten på en gång) och sen ta en långpromenad. Sambon & sonen ska gå på cirkus i eftermiddag. 600 jäkla kronor kostar det, för en cirkus. Tycker det är helt galet. Men sonen älskar ju det.. så...
Men jag stannar hemma. För en djurallergiker är det inte optimalt att gå på sånt :)

Inga kommentarer: