torsdag 22 april 2010

Inte bra H&M!

Gjorde en beställning från H&M för några veckor sedan. Mest sommarkläder & ett par sommarskor som jag tänkte ta med mig till Cypern. Fick reda på att kläderna skulle komma veckan innan vi åker... vilket var perfekt. Men nu när jag gick in på min sida så visade det sig att de hade delat upp min beställning i flera olika delar så plötsligt får jag bara ett par solglasögon & ett par jeansshorts innan vi åker, det andra kommer senare i sommar, som senast sista veckan i juli!!

Så jag ringde deras kundtjänst (himla trevligt bemötande!) och avbeställde resten. Har handlat så mycket från engelska sidor också så kände inte direkt att jag behövde det jag har beställt.
Lite tråkigt men jag får i alla fall jeansshortsen som jag helst av allt vill kunna ha med mig på semestern!

Inga kommentarer: