söndag 25 april 2010

Söndag

Somnade runt 23 igårkväll & gick upp för en timme sedan. Shit vad jag plötsligt har blivit trött. Jag som hade så mycket energi för ett par veckor sedan. Idag fick jag ett mail från Vingresor där rubriken var typ "nu börjar er resa närma sig". JAAAA!!! Jag vill åka NU!!
Sambon jobbar helg så jag är ensam idag också. Ska ta bilen & åka ut till ett köpcentrum. Perfekt nu när jag har shoppingförbud. Men bara för att göra nåt liksom...

Men först blir det en dusch. Jag har börjat med en ny "hårrutin". Har dock bara gjort det några ggr men än så länge så känns det superbra! Jag börjar med det här schampot. På flaskan står det att det ger ett energibad åt håret, och det stämmer verkligen! Huvudingredienser är äggula och rom. Så det luktar lite äggtoddy men bara i duschen, inte efteråt. Som balsam använder jag det här. Ett balsamspray som jag använder efter duschen. Luktar ljuvligt. Som avslutning använder jag antingen det här eller det här. Båda har värmeskydd som är bra då jag fönar håret efter varje tvätt.


Inga kommentarer: