måndag 26 april 2010

Produktiv dag!

Dagen började tidigt, runt 7.30. Efter att ha ätit en milkshake så åkte jag till macken & hyrde ett släp. Skulle köpa en latte (ja jag vet att jag inte får dricka mjölk men jag var så jävla sugen) på 7-eleven (godast) men då höll dom såklart på att rengöra maskinen och det skulle ta 10 min så jag orkade inte vänta. Åkte hit, tömde källaren på sådant som blivit vattenskadat vid översvämningen och lite annat som vi ville bli av med. Hade även lite i lägenheten. Åkte till tippen och slängde. Så trevliga killar där som hjälpte oss. Kontorsstolen fick vi inte slänga utan den tog den ena killen där hand om :-)

Sen tillbaka till macken, lämna släpet. Ut till en bilfirma som lagat vår bil men glömt en sak. Fick sitta där & vänta i typ 30 min. Men där fanns kaffe :)

Tillbaka hem. Göra en milkshake till. Dricka mycket vatten. Öppna paket från www.newlook.co.uk (bilder kommer)
Gå min entimmespromenad. Mör i benen. Inte mycket vila. Dammsuger hela lägenheten. Sorterar & sätter på en maskin tvätt.

Nu ska jag sätta på en kanna kaffe och bara ta det lugnt. Så långt har jag kommit idag. Känns som jag har fått mycket gjort. Visst blir sinnet lite lättare när man har varit på tippen och slängt massa skit? I love it :-)


Inga kommentarer: